Minulla aikaisti letrozolit ovista 4-5 päivää... Kp19 sinne kp14-15
Suosittelen olemaan yhteydessä neuvolaan ja jos ei sitä kautta niitä saa, niin sitte yksityiselle gynelle
Toki minun PCOS on antanut kieltojen olla käytännössä säännölliset viimeiset 12 vuotta...

Siihen asti oli 15-28 vuotiaana mitä tahansa 29-90 päivän väliltä.. ja ovis tms kystan puhkeamiskipuja oli kerran kuussa oli vuotoa tai ei..

siksi sainkin e-pillerit sitten 18-vuotiaana ja söin niitä n. 5 vuotta... Sitten oli paino liian korkea pillereille... Ja jossain kohtaa sain Metformin kierron säännöllistämiseen.. toimi hyvin.. toki silloin ei ollut lapsihaavetta niin jätin sivuvaikutusten takia pois... sitten 26/27 vuotiaana meni hermot epäsäännöllisen ja kivuliaisiin menkkoihin... Kuljin homeopaatilla... Sain avun atooppiseen ihoon ja kierrot säännöllisyys 2kk homeopatian jälkeen ja ovat sen jälkeen olleet säännölliset ja gynelogin ultrassakaan ei enää näkynyt PCOS tyypillisiä helminauhaisia munarakkuloita... Toki vielä vaivaa hirsutismi vähän... Ja insuliiniresistanssi, mutta nyt on ollut puoli vuotta Metformin taas käytössä, kun syksyllä muistin sen olemassaolon ja pyysin työterveyshuollon kautta
@Zebra oletko kokeillut muita ovistestejä? Toisilla tuntuu olevan paljonkin merkitystä millä testillä testaa, että saako ovista kiinni vai ei.. ilmeisesti testien herkkyydestä on eroja paljonkin.. ja siinäkin mitä LH tasoja kenelläkään on... Toisilla herkimmät testit on monta päivää plussaa ja siksi vaihtavat eri testeihin ja toiset ei saa mitenkään plussaa näkyviin... Ja toisilla löytyy aamu ja toisilla iltatesteillä.. toisilla pitää testata sekä että...
Minulla toimii iltapäivä/alkuilta.