Piti tarkistaa edellinen plussa, se näkyi kunnolla vaaleanpunaisena toisena viivana vasta kp34... silloin ovisplussa oli yhtä kierto päivää aiemmin.. Eli siihenkin on vielä aikaa... Pitäisi vain malttaa...
Hiljaiseloa vietetty täällä, kun olen odotellut kierron käynnistymistä. Kahdet menkat vasta takana. Ekat kesti 5 päivää, viimeiset vain 4 päivää ja vuotomäärät hyvin maltillisia. Olen aivan pöllämystynyt, sillä aiemmin raudanpuutteisena ne kesti aina runsaina 10 päivää. Eli kyllä se vaan taitaa pitää paikkansa ainakin mulla, et nurinkurisesti raudanpuutteisena vuotaa ne vähätkin raudat veke.
Ovista en ole saanut vielä OS liuskoilla kiinni. Jännästi limat ja mulle hyvin poikkeuksellisesti kovat himot iski heti menkkojen loputtua kp5. Ne kesti 3 päivää. Eilen oli kovia mahakipuja sen yhden päivän, olis voinut hyvinkin olla oviskipuja. Nyt kaksi äppiä ennustaa ovista tälle päivälle kp12, mut ovisliuskoissa hyvin haaleeta. Pari päivää sitten oli vähän tummempaa viivaa, muttei positiivista ja sit haaleni taas. Et en kyl sit onnistunut testeillä sitä mahdollista ovista saamaan kiinni, ja limoja ei nyt ole, et en tiiä missä mennään. Talletellaan nyt joka toinen päivä kuitenkin koko kierto niin ei jää siitä kiinni et menis ovis ohi. Voihan se olla vasta tulossakin. Ihmetytti vain ne kovat himot, jotka loppu sit yks kaks kans
Omanapailen alkuun ja luen viestit myöhemmin. Kp 15 menossa ja edellisen kierukan poiston jölkeen oletan ovuloineen kyllä vaikkei siitä plussaa tullutkaan.ä runsaista oireista huolimatta. Edellinen Kierto oletetusti kesti 27 päivää. Oli kyllä epäselvää mistä oikeesti lähden kiertoa laskemaan. Nyt on siis virallisesti toi kp 15 ja silleen kuivaa että olo on kuin monsuuni sateen jälkeen muttei mitään limoja tai oloja mistään ovulaatiosta ja testitki negatiiviset, niin hailakkaa kun vaan pystyy olemaan. Eli veikkaan tyypillisesti pitkää kiertoa tai etten ovuloi tässä kierrossa ollenkaan. Vasemmalta oireet viimeks mutta se onki se mun heikko puoli. En heitä todellakaan kirvestä kaivoon vielä toisella yrittämällä kun kiertokin ihan hakusessa ja tuleekin olemaan pco:n takia.... Mut mut tekis mieli soittaa neuvolaan ja sanoa että saisinko kiertoa tukevat lääkkeet kiitos kun jotenki mun kello raksuttaa että peli alkaa olemaan menetetty luomusti.
Oon siis vaan malttamaton joka oman kehonsa tuntee liiankin hyvin.