Varhainen keskenmeno

Tänään olis ollu 5+3, mutta yöllä alkoi verinen vuoto. Kaks keskenmenoa 2 kk sisään pistää kyllä mielen aika koville. Nyt vauvahaaveet tauolle ja yritetään keskittyä siihen mitä nyt on. Ehkä me puolison kanssa vielä joskus saadaan yhteinen lapsi.
Useampi menetys putkeen on kyllä kova paikka, voimia!

Mä kuulin eilen elämäni hirveimmät sanat. " Oon pahoillani, mutta täällä ei ole sykettä". Keskeytynyt keskenmeno. Käytiin 2vko sitten varhaisultrassa, syke löytyi. Sikiön mitat oli omien laskujen mukaan viikon pienemmät kun piti, 7+3 -> 6+2/3. Tuon ultran jälkeen oli koko ajan vahva tunne, että kaikki ei tuu menee hyvin. Koitin pitää mieltä yllä ja puhuttiin kumppanin kanssa tulevasta syksystä. Eilen varmistui, että kehitys on loppunut jo hyvin pian ensimmäisen vu jälkeen. Nyt pitäis jostain löytää jaksaminen perua varatut ajat ja odotella soittoa tyhjennykseen.

Mä kuulin eilen elämäni hirveimmät sanat. " Oon pahoillani, mutta täällä ei ole sykettä". Keskeytynyt keskenmeno. Käytiin 2vko sitten varhaisultrassa, syke löytyi. Sikiön mitat oli omien laskujen mukaan viikon pienemmät kun piti, 7+3 -> 6+2/3. Tuon ultran jälkeen oli koko ajan vahva tunne, että kaikki ei tuu menee hyvin. Koitin pitää mieltä yllä ja puhuttiin kumppanin kanssa tulevasta syksystä. Eilen varmistui, että kehitys on loppunut jo hyvin pian ensimmäisen vu jälkeen. Nyt pitäis jostain löytää jaksaminen perua varatut ajat ja odotella soittoa tyhjennykseen.
Oon pahoillani💔 mulla meni aika samalla tavalla. Vu vastasi pienempää, mutta ultraaja lohdutti että oli niin vahva syke että yleensä se on hyvä merkki. No ei se sit kuitenkaan mitään tarkoittanut vaan kehitys oli loppunut pian jo sen vu jälkeen. Toivottavasti saat pian ajan tyhjennykseen ja paljon voimia sinne💜 pystyykö neuvolasta perumaan varatut ajat jos soitat sinne ja kerrot miten kävi?

Oon pahoillani💔 mulla meni aika samalla tavalla. Vu vastasi pienempää, mutta ultraaja lohdutti että oli niin vahva syke että yleensä se on hyvä merkki. No ei se sit kuitenkaan mitään tarkoittanut vaan kehitys oli loppunut pian jo sen vu jälkeen. Toivottavasti saat pian ajan tyhjennykseen ja paljon voimia sinne💜 pystyykö neuvolasta perumaan varatut ajat jos soitat sinne ja kerrot miten kävi?
Oon tosiaan pahoillani sun keskenmenosta.

Ultra ja neuvola pitää meillä perua eri paikoista ja molemmat soittamalla. Ultran sain äsken peruttua ja samalla sain kysyttävää, että miten tää homma etenee. Kun vu oli Lahdessa ja kuulun keski-suomen shp alueelle. Faksilla tulee kuulemma lähete, se kirjataan ja sitten lääkäri katsoo sen. Kuitenkin alle 7 päivää pitäis mennä, että saa ajan. Toivon niin, koska tosiaan kesken on menny jo pari viikkoa sitten. 😔

Luulen vähän että minulla mennyt toinen raskaus kesken. Oli yksi raskaustesti jäljellä aikasemmasta testauksesta, ja testailin aamulla lähinnä tylsyyttäni niin näkyi hailakka toinen punainen viiva vielä pregcheckin testillä. 😔

Aluksi luulin vain että kuukautiset normaalisti tuli ja oli aikaisempi plussa vain kiinnittymis yritystä, mutta nyt epäilen että tosiaan olin raskaana hetken mutta meni heti alkujaan kesken. 🥺 Koska näytti testi vielä tosiaan toista vaaleaa mutta punertavaa viivaa. Vaikka vuoto kestänyt 3 päivää.

Nähtävästi sain taas keskenmenon. Varmasti toinen. Voi olla mahdollinen kolmaskin. Kolmannesta en ole varma. Mutta kolmen kuukauden sisään ainakin toinen. En oikein tiedä mitä ajatella juuri nyt.. 💔
Lämmin halaus sinulle. 💜 tiesithän, että neuvolaan kannattaa ottaa yhteyttä jos takana on useampi keskenmeno.

Lämmin halaus kaikille keskenmenon kokeneille! ❤️ Meillä kyseessä oli ylläriraskaus ja ikää on reilusti yli 40v. Eilen 10+2 alkoi itsekseen vuoto ja pienenpieni pamperoinen päätti maanpäällisen matkansa. Mieli on tässä tehnyt hullun työn ensin orientoituessa raskauteen ja nyt sitten luopumistyössä. Koville ottaa, niin oltiin jo tätä jouluvauvaa ruvettu odottamaan meidän perheeseen.

Täällä on koettu ja kehollisesti toivottu varhaisesta keskenmenosta.
Hetkellisesti oli melkoinen tunteiden vuoristorata, kun ensin plussa tuli hieman yllättäen (positiivisessa mielessä, emme uskoneet onnistumiseen niin nopeasti!) ja kun sen ehti parin viikon aikana sisäistään, niin sitten vuoto alkoikin spontaanisti rv7 ja tyhjensi itsellään kaiken 😔

Muokattu viimeksi:
Lämmin halaus kaikille keskenmenon kokeneille! ❤️ Meillä kyseessä oli ylläriraskaus ja ikää on reilusti yli 40v. Eilen 10+2 alkoi itsekseen vuoto ja pienenpieni pamperoinen päätti maanpäällisen matkansa. Mieli on tässä tehnyt hullun työn ensin orientoituessa raskauteen ja nyt sitten luopumistyössä. Koville ottaa, niin oltiin jo tätä jouluvauvaa ruvettu odottamaan meidän perheeseen.

Kuinka olet voinut tämän jälkeen? 😔

Pitkään meni itkeskellessä aamuin, illoin ja vähän välissä. Pe oli jälkitarkastus ja selkeästi sen jälkeen vähän helpottanut, vuoto on enää pientä tiputtelua ja raskaustestissäkin enää ihan tarkalla tihrustelulla erottuva haamu. Mielessä kuitenkin vielä asia päivittäin enkä ihan ole nyt täysin päässyt luopumaan yrittämisen ajattelemisesta. Arjessa kuitenkin paljon hyviä kannattelevia asioita ja on ollut myös innostavia työjuttuja, joista olen nauttinut. Onneksi meillä moni tiesi ja heidän kans on voinut jutella.

Takaisin
OSZAR »