Suurperheelliset kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiarella
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
  • Tagit Tagit
    suurperhe
Kiitos kaikille myötĂ€elĂ€jiöille ❀ alkaa mieli pikku hiljaa helpottaa, kun tĂ€nÀÀn tullut runsaasti kirkasta verta ja hyytymiĂ€. Ollut niin raskas ajatus ettĂ€ pieni vielĂ€kin kohdussa 💔 😰 ja kun niin kauan joutunut olemaan epĂ€tietoisuudessa, vihdoin tietÀÀ missĂ€ mennÀÀn, ja asia etenee 💔
Kurjaahan tÀmÀ on, vaikka onneksi ei tÀmÀn pidemmÀlle edennyt, eikÀ onneksi ollut se paljon pelÀtty ku.
MeillĂ€ oli onneks eilen tosi empatia kykyinen lÀÀkĂ€ri. Ja vaikka hĂ€nellĂ€ oli kiire, (odotti ambulanssia saapuvaksi ettĂ€ ottaa vastaan.) Silti jaksoi rauhallisesti selittÀÀ ja antoi meille aikaa kysellĂ€ ja jutella ❀
TĂ€nÀÀn oli mun syntymĂ€pĂ€ivĂ€.... Oli pakko myöntÀÀ tilanne Ă€idille ja veljelle, ettĂ€ ymmĂ€rtĂ€vĂ€t etten ole oikein juhla tuulella... 😞

Kiitos kaikille myötĂ€elĂ€jiöille ❀ alkaa mieli pikku hiljaa helpottaa, kun tĂ€nÀÀn tullut runsaasti kirkasta verta ja hyytymiĂ€. Ollut niin raskas ajatus ettĂ€ pieni vielĂ€kin kohdussa 💔 😰 ja kun niin kauan joutunut olemaan epĂ€tietoisuudessa, vihdoin tietÀÀ missĂ€ mennÀÀn, ja asia etenee 💔
Kurjaahan tÀmÀ on, vaikka onneksi ei tÀmÀn pidemmÀlle edennyt, eikÀ onneksi ollut se paljon pelÀtty ku.
MeillĂ€ oli onneks eilen tosi empatia kykyinen lÀÀkĂ€ri. Ja vaikka hĂ€nellĂ€ oli kiire, (odotti ambulanssia saapuvaksi ettĂ€ ottaa vastaan.) Silti jaksoi rauhallisesti selittÀÀ ja antoi meille aikaa kysellĂ€ ja jutella ❀
TĂ€nÀÀn oli mun syntymĂ€pĂ€ivĂ€.... Oli pakko myöntÀÀ tilanne Ă€idille ja veljelle, ettĂ€ ymmĂ€rtĂ€vĂ€t etten ole oikein juhla tuulella... 😞

KyllĂ€ se siitĂ€, pĂ€ivĂ€ kerrallaan! Ei nyt tunnu siltĂ€, mutta sieltĂ€kin kuopasta pÀÀset vielĂ€ ylös ❀

HyvÀÀ syntymĂ€pĂ€ivÀÀ kaikesta huolimatta! Ihanaa, oot kesĂ€n lapsi! đŸŒŒđŸ€đŸ’đŸŒžđŸ€—

KesĂ€ on kyllĂ€ hyvĂ€ aika syntyĂ€ 😁 jospa se viideskin olisi sitten kesĂ€nlapsi ❀

Vuoto ollut kyllĂ€ runsasta, ja hyytymiĂ€ paljon. SiitĂ€ huolimatta löysin pienen katkaravun nĂ€köisen ihmisen alun eilen illalla â€ïžđŸ˜­ otin kuvan ja laitoin pönttöön, joka nyt sitten ahdistaa ettĂ€ se sinne meni 💔 mutta se vasta ahdistaisi jos oltais se pihaan haudattu ja jos joskus muutetaan pois 💔

KesĂ€ on kyllĂ€ hyvĂ€ aika syntyĂ€ 😁 jospa se viideskin olisi sitten kesĂ€nlapsi ❀

Vuoto ollut kyllĂ€ runsasta, ja hyytymiĂ€ paljon. SiitĂ€ huolimatta löysin pienen katkaravun nĂ€köisen ihmisen alun eilen illalla â€ïžđŸ˜­ otin kuvan ja laitoin pönttöön, joka nyt sitten ahdistaa ettĂ€ se sinne meni 💔 mutta se vasta ahdistaisi jos oltais se pihaan haudattu ja jos joskus muutetaan pois 💔

Toivotaan niin 😍

Voi ettĂ€ ❀ minĂ€kin pidin sitĂ€ omaa pientĂ€ kĂ€dessĂ€.. ymmĂ€rrĂ€n hyvin tuon ettet halunnut haudata hĂ€ntĂ€ pihalle. Ikuisesti kuitenkin sun sydĂ€messĂ€ ❀

Onko jollain raskaudet poikenneet toisistaan pahoinvoinnin osalta? Oon voinut kaikissa alkuraskauksissa huonosti, mutta osassa on ollut voimakkaampaa ja kestĂ€nyt kauemmin. Mietin onko mahdollista ettei olisi pahoinvointia ollenkaan seuraavassa mahdollisessa raskaudessa😅

MeillĂ€ nyt viimeinen yrityskierto ennen taukoa, jos nyt ei tĂ€rppÀÀ niin jatketaan yritystĂ€ syksymmĂ€llĂ€. Muuten jos raskautuisin heinĂ€-syyskuussa, niin en pÀÀsisi seulaultraan, kun ei olla Suomessa.. 😞 Parinkin kuukauden tauko tuntuu pitkĂ€ltĂ€ tĂ€hĂ€n kohtaan.

Mulla oli keskenmennyt raskaus sellainen ettei siinĂ€ oikein tullut pahoinvointia. Kahdessa viimeisessĂ€ raskaudessa pahoinvointi oli voimakkainta ikinĂ€. EhkĂ€ tĂ€ssĂ€ viimeisessĂ€ pahin đŸ€ą en tiedĂ€ voiko elimistön vitamiini-/hivenainetasot vaikuttaa asiaan? VĂ€kisin siinĂ€ kroppa "kĂ€rsii" kun on monta raskautta pienellĂ€ aikavĂ€lillĂ€, niin olen miettinyt voisko se asia vaikuttaa myös pahoinvointiin.

Mulla on viimmeisin onnistunut raskaus pahin pahoinvoinnin osalta. Myös sitÀ edellinen oli melko paha. Kaksi ensimÀistÀ meni helpommin, podin pelkkÀÀ etovaa oloa, kummastakaan en oksentanut.
Miettinyt kans ettÀ vaikuttaisiko joku vitamiinin puutos?
Mun mumma sanoi ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on joka raskaus ollut edellistĂ€ helpompi pahoinvoinnin osalta 😼 ihmetteli kuinka mulla mennyt ihan pĂ€innvastoin.
Eli kyllĂ€ niissĂ€ voi olla eroja. Lie mikĂ€ siihen sitten vaikuttaa đŸ€”

Mulla taas kolmannesta lapsesta oli helpoin raskaus pahoinvoinnin osalta, jossa ikÀero lapsilla pienin, imetin edellistÀ n. rv 12 saakka ja siihen saakka ei ollut yhtÀÀn raskausoiretta. Luulin ensin sÀÀstyneeni pahoinvoinnilta kokonaan, mutta tokan kolmanneksen alkaessa oksentelu pÀÀsi yllÀttÀmÀÀn. MÀ luulen ettÀ itsellÀ vuodenaika saattaa vaikuttaa myös, kuumalla sÀÀllÀ tulee helpommin huono olo kuin viileÀllÀ.
Kaikista muista, myös keskenmenneistĂ€ on ollut n. rv 6 eteenpĂ€in oksentelua.. osasta rajumpaa, osasta lievenpÀÀ. EnÀÀ ei niin tarkkaan onneksi muista 😅

Takaisin
OSZAR »