Haaveena esikoinen

No sorruinpa tekee herkän testin iltapäivällä pikkasen yli 2h pidätyksellä. Eipä näkynyt toisesta viivasta merkkiäkään. Yritän pitää toivoa yllä että jospa se sieltä vielä huomenna dpo12 näkyisi jotain. Vaikka toivo vähän loppumassa jo. Ei olisi varmaan kyllä pitänyt aikaisin alkaa testaamaan mutta helppohan se on jälkiviisas olla nyt. 😅 No ainakin jos ei perjantaihin dpo13 mennessä näy mitään niin uskaltanen juhannuksena pari siideriä juoda...

@Snadi D hurjasti onnea ja tarrasukkia sinne! :smiling face with heart-eyes:

Ihania keskusteluita täällä. @Sinertävää suloista, että olette olleet teini-iästä asti yhdessä! Me just miehen kanssa joku aika sitten puhuttiin, että jos oltaisiin tavattu teineinä, niin ei varmasti oltaisi iki kuuna päivänä päädytty yhteen. :Face With Tears Of Joy: Meillä on ollut ihan erilaiset suunnitelmat, haaveet ja prioriteetit. Onneksi tavattiin nuorina aikuisina, kun molemmilla oli jo pahimmat kuohut tasoittuneet. Minä olin 23 ja mies 25. Tuntuu, että siitä olisi jotenkin kauhean pitkä aika. Mutta onhan sitä tullut kasvettuakin paljon, ja lisäksi on tosiaan yhteiset talolainat, eläimet, avioliitto.. Eipä olisi silloin osannut kuvitellakaan. 😅

Tosta kumppanin tapaamisesta, ei varmaan mekään oltais miehen kanssa päädytty yhteen jos oltaisiin teineinä tavattu. Olin todella todella introvertti teini-iässä ja vielä suurimman osan kakskymppisistä. Löysin ns. itseni vasta 27 vuotiaana. 😅 Jos oltaisiin esim silloin tavattu oltaisiin voitu jopa silloinkin jo päätyä yhteen. Toki siitäkin on jo 5 vuotta. Ja nyt 1 vuosi ollaan yhdessä oltu. 😆 Niin parempi että tavattiin edes myöhempään kuin ei ollenkaan. Ja tavattiin siis deittisovelluksen kautta joka sinänsä hauska tarina. Kun silloin kun ekan kerran tavattiin olin päiväunia ottamassa ja nukuin vähän liikaa. Onneksi hän odotti mua ulkona ja kerkesin paikan päälle vaan n. 10 min myöhässä. 😂

Me tavattiin 21 vuotta sitten.. kauan sitten siis... 🙈 Minä just kirjoittanut ylioppilaaksi ja toinen päässyt armeijasta... Uskon että oltaisiin varmaankin yhtälailla hurahdettu toisiimme jo nuorempinakin... Toki mulla oli vähän säätöä toisaalla aiemmin ja tuolla toisella oli joku on off juttu etäsuhde härdelli 16 vuotiaasta siihen armeijan loppu kevääseen... Ja sit me kesällä kohdattiin yhteisen ystävän järjestelyjen kautta... Kuukauden päästä tulee 21 vuotta täyteen 😅

@Kali Okei. :D Meinasitko huomenna testata vielä?
Juu meinasin huomenna testata vielä, ostan ehkä jotain muita testejä kun netistä luin just juttuja että juuri nuo testit ei välttämättä ole niin herkkiä kuin luvattu. Muita herkkiä testejä mulla ei olekkaan joten testaan huomenna jollain toisen merkkisellä. 😅

Meillä on kanssa just ollut toi sama, että jos teininä oltais miehen kanssa tavattu, ei varmaan oltais oltu yhessä, kun ollaan sitä aikaa oltu niin eri maailmoista. Me ollaan kanssa deittisovelluksessa tavattu kun oon ollut 24 ja hän 25, eli ei ihan eilen😄 ekat deitit muistan edelleen kun eilisen silti, koska niistä en voinut etukäteen kertoa edes omalle äidille. Mentiin meinaan ekoilla deiteillä ampumaradalle aikalailla keskelle mettää🤣 onneks se on sellanen, missä käy porukkaa, mutta kyllä jälkeenpäin mietin, että kuinka tyhmän rohkee oon ollut, kun tollaseen oon suostunu🙈

Montaako lasta te toivoisitte? Mulla oli pitkään ajatus että yksi riirtää, kun tämä raskautuminenkin on ollut niin vaikeaa. Lisäksi ikäkin alkaa tulemaan jo vastaan. Ja onhan sen yhden kanssa ehkä vähän helpompaakin.. Nyt kuitenkin kun ivf-hoidot lähestyy, niin on tullut ajatus, että jos saadaan pakkaseen useampi alkio niin voisi yrittää toistakin. Toki jos niitä ei saada pakkaseen niin silloin lapsiluku jää varmasti vain yhteen.

Minä olen aina toivonut kahta tai kolmea.... Mutta nyt tuntuu, että voi kun saisi edes sen yhden... Ikä jo tulee vastaan... Ellei sattuisi kaksosia saamaan.. niitäkin kyllä suvussa on... 🙈

Muokattu viimeksi:
Itellä olis haaveena kaks ainakin, mutta tulis ees tää ykskin alkuun. Toki ei haittais jos hoidoissa tulis se kaks kerrallakin😅 mutta ollaan se päätetty jo, että sit jos nyt ees se yks tulee, niin ei me ehkäsyyn olla palaamassa. Et sit jos tulis se toinen, niin tervetuloa, meijän tuurilla tuskin luomuna tulis.

Ja kymmenentenä päivänä veri virtasi...

Elikkäs ysi jäi tälläkin kertaa viimeiseksi dpo-päiväksi. Ei ainakaan kulu raskaustestejä kun ei ennätä edes tosissaan haaveilla testin teosta piinaillessa!

Kierto oli 24 päivää pitkä. Mulla ei oo ollu parillisella jaollisia kiertoja pitkään pitkään aikaan ja fiilis onkin että kroppa mitä, eihän tämmöstä sekoilua pitäny olla 😅 vaikka onhan se vähän höpsö ajatus kun kierto soutaa joka tapauksessa 23-27 väliä eikä sen pitäis mitenkään epätodennäköistä olla että osuis parilliseenkin välillä.

Mutten kyllä ihan seesteinen olo vaikka kramppaakin. Lomat tulossa ja heinäkuulle ois näillä näkymin tiedossa kaks ovulaatiota niin pitäis löytyä energiaakin vaivannäköön. Jos sitä kävis lomalla labrassa yhdessä ukon kanssa ja kävis vaikka brunssitreffeillä samalla reissulla. Vois sitten leppoisasti varailla ensikäyntiaikaa yksityiselle kun on jotain pohjadataa.

Meillä ei oo ollu mitään kiveen hakattua ajatusta lapsiluvusta. Ite jotenkin on aina ajatellut että pari ois kiva. Miehellä enemmän sisaruksia ja ajatuksena että jos hommaan ryhdytään niin tehdään sitten kunnolla. Että eipähän tarvi ehkäisyasioita hetkeen miettiä jollei mieli radikaalisti matkan varrella muutu. Jos vaan nyt sen ekan edes sais! Molemmat haaveillaan esikoistytöstä ja vaikka kumpi tahansa onkin tervetullut, niin omissa ajatuksissa tulee olemaan työstettävää jos meille suodaankin poika.

Takaisin
OSZAR »