Äitiyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iLa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

iLa

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elomammat 2017
Hei,
Joko odotellaan minkälainen vuoden 2025 pakkaus on? Saa nähä koska se julkaistaan.

Haluatko pakkauksen vai otatko rahana?
Vaikuttaako sisältö päätökseen?

Me tullaan varmasti ottamaan pakkaus enkä usko, että sisältökään tulee vaikuttamaan päätökseen. Tai en vaan usko, että sisältö olisi jotenkin niin epämieluisa tai tarpeeton, erityisesti näin esikoista odottaessa, ettei sitä haluaisi sen vuoksi 😊

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Sama juttu täällä, otetaan kyllä pakkaus sisällöstä riipumatta kun esikoinen kyseessä. Silti jännittää millaiset kuosit vaatteisiin tulee! Oliko näistä jotain jo selvillä?

• Tykkään
Sama juttu täällä, otetaan kyllä pakkaus sisällöstä riipumatta kun esikoinen kyseessä. Silti jännittää millaiset kuosit vaatteisiin tulee! Oliko näistä jotain jo selvillä?
"Uusi makuupussikuosi valittiin puolestaan kolmesta samanlaisesta pandakuviosta, joissa vaihtui vain kuvioinnin taustaväri: vaihtoehtoina oli beige, tummanvihreä ja vaaleanvihreä taustasävy. Äitiyspakkaus 2025 pitää siis sisällään pandakuvioidun makuupussin, mutta Kela ei vielä ole julkistanut äänestyksen voittajaa."

Tommosen löysin netistä

Aiotaan kans ottaa pakkaus riippumatta sisällöstä esikoiselle. Mutta jännää silti nähdä mitä kaikkea siellä tänä vuonna on 😊

• Tykkään
Luulen ettei oteta pakkausta. En ottanu edelliselläkään kerralla. Mulla taitaa olla jemmassa vuoden 2008 makuupussi 😂 mun lapset on syntyny tosi pienikokoisina niin äitiyspakkauksen vaatteet jäi pitämättä lähes kokonaan.

Luulen ettei oteta pakkausta. En ottanu edelliselläkään kerralla. Mulla taitaa olla jemmassa vuoden 2008 makuupussi 😂 mun lapset on syntyny tosi pienikokoisina niin äitiyspakkauksen vaatteet jäi pitämättä lähes kokonaan.
Mä just muistelin et Miu esikoinen oli varmaa vuoden verran kun käytettiin äp bodeja..

Ja muistan kun kaikki sanoi ettei kannata hankkia 44 vaatteita kun jää heti pieneksi nii mentiin niillä jonkin aikaakin 😅

Mä oon ajatellu ehkä ottaa rahana. Mulla on toissavuotisen pakkauksen vaatteet ja tarvikkeet käyttämättöminä tuolla säilössä. Toki mieli voi ehkä vielä muuttua🙂

• Tykkään
Otetaan rahana kun kaikki on tallessa 2022 pakkauksesta. Jos uudessa on jotain tosi kivaa jonka haluaisin, niin ehkä koitan löytää nettikirpparilta sitten.

• Tykkään
Jossain sanottiin että vuoden 2024 pakkausta jaettais vielä kesälläkin 😅 joten oiskohan tilanne että saadaan jopa vähän valita että kumpi pakkaus halutaan? Odotan kyllä kovasti että se uus julkaistaan. Ehdottomasti otetaan pakkaus vaikka oon kova kirppistelijä ja rahalle saatais takuulla enemmän vastinetta, mutta ihan symbolisen arvon takia haluan pakkauksen, en malta odottaa että pääsis raskaudessa pisteeseen jossa pääsee avaan pakkausta ja hypisteleen omalle pienelle laitettavia vaatteita ❤️

• Tykkään
Oon vähän kahden vaiheilla! Ensimmäinen ajatus on, että otettaisiin tälle toisellekin äitiyspakkaus. Toisaalta taas totta sekin, että sen sisältö voi liikkua kirppareilla ihan hyvin, ja mieluisimpia ehtis ehkä metsästää jos päätyis ottamaan rahana. Aika moni edellisestä pakkauksesta on edelleen tosi vähän käytettynä tallessa ja osa laitettiin suoraan eteenpäin. Ajattelin panostaa tällä kertaa liiveihin laitettavaan rintapumppuun, joten rahan vois allokoida siihen. Tarttee jutella vielä puolison kanssa, mitä mieltä hän on. ☺️

Esikoinen nukkui paljon äitiyspakkauksen laatikossa ensikuukausina, olis kyllä hauska jatkaa perinnettä! Ompelin siihen ympärille tikkikankaasta pehmusteen/päällisen, niin viuhtovat kädet ei kolissu suoraan laatikon reunoihin 😄

• Ihana
Me otetaan nyt varmaan pakkaus. Esikoiselle otettiin, mutta kuopukselle ei ja se tavallaan jäi harmittamaan, vaikka kaikki esikoisen tavarat olivatkin säätössä. On se pakkaus kuitenkin tavallaan sellainen sen vuoden vauvojen juttu. Ollaan myös ehditty hankkiutua eroon suurimmasta osasta aikaisempien lasten vauvatavaroista, joten nyt pakkaukselle ehkä oikeastikin käyttöä😌

Jossain sanottiin että vuoden 2024 pakkausta jaettais vielä kesälläkin 😅 joten oiskohan tilanne että saadaan jopa vähän valita että kumpi pakkaus halutaan? Odotan kyllä kovasti että se uus julkaistaan. Ehdottomasti otetaan pakkaus vaikka oon kova kirppistelijä ja rahalle saatais takuulla enemmän vastinetta, mutta ihan symbolisen arvon takia haluan pakkauksen, en malta odottaa että pääsis raskaudessa pisteeseen jossa pääsee avaan pakkausta ja hypisteleen omalle pienelle laitettavia vaatteita ❤️
Mä muistelin et mä olisin 2017 jännittänyt elokuisen kanssa et saanko -16 vaiko -17 pakkauksen 😅

Me ei todennäköisesti pakkausta oteta, kun kaikki esikoisen pakkauksesta on tallella. Tykkäsin kyllä pakkauksesta ja osa tarvikkeista on ollut tosi kovalla käytöllä, mut veikkaan että ennemmin ostan sit just niitä toivottuja juttuja, kun vanhoja vaatteita on kerran vielä niin paljon säästössä.

Me otetaan varmasti pakkaus riippumatta sisällöstä, kun kyseessä (itselle) esikoinen. Saas nähdä millainen sisältö kuoseineen on tulossa🤩 useasti ihaillut vuosien varrella äitiyspakkauksia kun ne on julkaistu, vaikka raskaana en aikaisemmin ole ollutkaan☺️

Me otetaan rahana ja kerätään kirppareilta omanlainen pakkaus. Ajattelin koittaa hommata jostain jonkun vuoden äitiyspakkauksen laatikonkin ni saa kamat sit siihen kasattua, ja voi käyttää ensisänkynä. Saadaan myös varmaan aika paljon pientä vaatetta tulevan lapsen serkuilta jotka syntyy aiemmin tänä vuonna, jos kaikki menee hyvin. :Hugging Face:

Toisaalta kiinnostais äitiyspakkaus mut tiedän et suurin osa esim ulkovaatteista jää pitämättä ni ei varmaan oteta. Aika ihanaa hankkia kaikki ihan uutena pienelle ❤️

Musta ois ihana ottaa pakkaus, mut esikoisen jäljiltä on tallessa makuupussi, toppahaalari ym äitiyspakkauksesta niin ei kyllä oikeesti oo ehkä järkeä sitä ottaa. Toki jos oikeen herkullinen pakkaus tulee niin voi olla et mieli vielä muuttuu kesällä 🤭

Minä ajattelen ettei ole järkeä ottaa toista pakkausta, puoliso on ollut välillä eri mieltä. Meillä on esikoisen pakkauksesta kaikki vielä tallella ja rehellisesti sanottuna laatu on vaatteissa ihan kuraa. Moni vaatteista kulahti ekassa pesussa kurjannäköiseksi tai jopa käyttökelvottomaksi. Kirpparilta saa parempaa ja kaiken voi valita itse.

Sain vasta kantinkääntäjänkin toimintaan peitetikkikoneeseen eli ei olisi mahdottomuus ommella bodeja itsekään. Saisi ainakin mielesistä kankaista.

Tulen ottamaan pakkauksen. Esikoinen kyseessä ja jotenkin se pakkauksen saaminen ja avaaminen tuntuu tosi merkitykselliseltä ☺️ Siellä on varmasti kaikkea tarpeellista, voi olla jotain turhaakin. Innolla odottelen, koska pakkaus julkaistaan!

Takaisin
OSZAR »