Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Uusi makuupussikuosi valittiin puolestaan kolmesta samanlaisesta pandakuviosta, joissa vaihtui vain kuvioinnin taustaväri: vaihtoehtoina oli beige, tummanvihreä ja vaaleanvihreä taustasävy. Äitiyspakkaus 2025 pitää siis sisällään pandakuvioidun makuupussin, mutta Kela ei vielä ole julkistanut äänestyksen voittajaa."Sama juttu täällä, otetaan kyllä pakkaus sisällöstä riipumatta kun esikoinen kyseessä. Silti jännittää millaiset kuosit vaatteisiin tulee! Oliko näistä jotain jo selvillä?
Mä just muistelin et Miu esikoinen oli varmaa vuoden verran kun käytettiin äp bodeja..Luulen ettei oteta pakkausta. En ottanu edelliselläkään kerralla. Mulla taitaa olla jemmassa vuoden 2008 makuupussimun lapset on syntyny tosi pienikokoisina niin äitiyspakkauksen vaatteet jäi pitämättä lähes kokonaan.
Mä muistelin et mä olisin 2017 jännittänyt elokuisen kanssa et saanko -16 vaiko -17 pakkauksenJossain sanottiin että vuoden 2024 pakkausta jaettais vielä kesälläkinjoten oiskohan tilanne että saadaan jopa vähän valita että kumpi pakkaus halutaan? Odotan kyllä kovasti että se uus julkaistaan. Ehdottomasti otetaan pakkaus vaikka oon kova kirppistelijä ja rahalle saatais takuulla enemmän vastinetta, mutta ihan symbolisen arvon takia haluan pakkauksen, en malta odottaa että pääsis raskaudessa pisteeseen jossa pääsee avaan pakkausta ja hypisteleen omalle pienelle laitettavia vaatteita
![]()