Ootteko jo kertoneet raskaudesta ihmisille? Tai missä vaiheessa ajattelitte kertoa lähipiirissä/töissä jne? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä arvelet, miten sun teini suhtautuu asiaan? Mulla on 10v lapsi jonka odotan päätyvän isoon kriisiin muutoksen myötä, puuh.Yksi ystävä tiesi hoidoista joten hänelle kerroin heti. Muut saa odottaa varmaan sinne rv12 ultraan. Paitsi teini-ikäiselle lapselleni kerron varmaan varhaisultran jälkeen.
Esihenkilöni tietää hoidoista ja hänelle ehkä kerron myös jo, kun pitää varhaisultra sovittaa työpäivään ja eka neuvolakin. Nyt keväällä muutenkin suunnitellaan aina syyskauden työkuviot niin helpottaa pomon hommaa, kun voi arvioida millon jää mahdollisesti pois. Eiköhän hänkin ymmärrä kuitenkin, että mitä vain voi vielä tapahtua..
No kieltämättä jännittää teinin reaktio aika paljon. Jälkikäteen ajatellen olisi ollut viisasta ehkä kertoa hoidoista suorempaan. Jotain ehkä tietää, mutta luulen, että sulattelua vaatii kyllä paljon häneltä tämä vauvauutinen. Hän ei juuri pidä pikkulapsista eikä vauvoistaMitä arvelet, miten sun teini suhtautuu asiaan? Mulla on 10v lapsi jonka odotan päätyvän isoon kriisiin muutoksen myötä, puuh.
Niinhän se on, näitä on tullut vaan paljon viime päivinä mietittyä@Adventurous olennaista varmaan on, että kertoo siinä kohtaa, kun itsestä tuntuu hyvältä![]()
Ihan mikä itsestä vaan tuntuu hyvältä! Itse koen kans helpommaksi sen että ei tarvi yrittää piilotella oireita ja lähipiiri ymmärtää miksi käyttäytyy erilailla.. toisaalta ymmärrän myös hyvin että monet haluaa odottaaKiva lukea täältä, että moni on jo kertonut tai kertoo ajoissa, kun itse tätä paljon miettinyt ja ajatus olisi, että kertoo vasta myöhemmin. On kuitenkin sen verran oireita, jotka vaikuttaa elämään, että voi olla että kertoo ainakin osalle jo aiemmin, kuitenkin vasta varhaisultran jälkeen.![]()