Huh, tää ahdistus on kyl aikamoista. Vaikeelta tuntuu olla töissä kun tekis mieli vaan mennä sikiöasentoon

Mun työssä pitää olla esillä ja ammattimaisesti. Ei voi edes mennä vessaan itkemään hetkeksi, jos siltä tuntuu.

Eilen tulin itkien töistä kotiin, kun pääsin lopulta purkamaan sen pahan olon. Tänään oli ihan jees olo töissä, mut heti sen jälkeen vello taas ahdistus. Jos tää tästä viel kauheesti pahenee tqi jatkuu pitkään, niin en ehkä pysty töissä olemaan, kun vaatii niin paljon henkistä pinnistelyä.
Mut kävin kattoo aiempien raskauksien merkintöjä ja molemmista lapsista oon merkannu ensioireiksi ahdistuksen. Huojensi vähän. En muistanu ollenkaan sitä, ainoastaan ne fyysiset oireet. Olin ollu vähän huolissani, et kuinka pahaksi tämä tästä vielä äityy, jos nyt heti alussa on jo näin hankala olla. Mut hyvä muistutus, et silloinkin on ollu tätä samaa ja on sit helpottanut alun jälkeen. Alakuloa on kyl ollu läpi raskauksien, et siltä ei varmaan tälläkään kertaa voi välttyä. Mut ehkä se tieto helpottaa, et viimesen kerran joutuu tän rämpii läpi, koska sit lapsiluku täynnä.
Toi muuten vinkkinä kaikille, joilla toiveena saada tän jälkeen lisää lapsia. Kantsii kaikkia oireita ym. merkkailla muistiin ja samoin sit vauva-arjesta tietoja ym. Auttaa kivasti seuraavilla kierroksilla, kun on jtn mihin verrata, eikä tartte muistella. Tää foorumikin on kyl tosi kiva, ku voi vanhoja viestejä selailla ku päiväkirjaa, et mites se menikään.

Viel ihmetyttää noiden fyysisten oireiden puute. Ei huolestuta, mut vaan kummastuttaa.

Missä on nännikipu, menkkajomo ja nestehukkainen olo?

Niitä on yleensä aina ollu heti alusta lähtien. Nyt ei yhtään mitään vieläkään. Siis täys negakierroissakin ollu enemmän oireita ku ny

Et mitä tää ny on?