Mielialan vaihtelut

Macademia

Oman äänensä löytänyt
Kirjotelkaa tuntemuksia, joita jylläävät hormonit ja elämänmuutos saa aikaan. 💥😀🥲🤬😭🥰

Mä olen ollut pari päivää kiukkuinen kun ampiainen. Huono olo ja ärsyttää kun teini-ikäiset odottaa palvelua ja mieskään ei huomio tarpeeksi. 😩 Mun pitäs olla jossain omassa kammiossa kun taidan levittää negatiivisuutta ympärilleni.
Onnellinen raskaudesta, mutta pelottaa kanssa. 😟 Varmaan myös paljon tunteita, joita en osaa analysoida. Paljon liikkeessä tällä hetkellä muuallakin kuin kohdun tienoilla.

Muokattu viimeksi:
Mua on suoraan sanottuna ärsyttänyt ihan kaikki koko viikon. Eli todella kiukkunen 🐝 täälläkin.🤣 Tietenkin super onnellinen, mutta samaan aikaan tosi pelokas myös että mitä jos jotain tapahtuukin. Yhet suhteettoman kovat itkutkin tuli, kun esikoisen vappupallon kiikutin roskikseen (meni siis hormonien piikkiin).😅

Mä oon ollu jotenkin tosi hyvällä tuulella ja positiivisella ja luottavaisella mielellä raskauden suhteen. Eilen tuntui, että kaikki oli ihan päinvastoin. Äkäinen, väsyttää ja hirveästi raskauteen liittyviä huolia... Tänään taitaa jatkua tämä negatiivisempi fiilis. Luulen kuitenkin, että väsymyksellä on tässä osansa. Taapero nukkuu vähän huonosti ja itse herään jostain syystä super aikaisin aamulla...

Ärtyneisyys on yks raskaimmista raskausoireista. Meillä on pieniä lapsia ennestään ja joutuu kyllä välillä kaks kertaa vetämään henkeä ennen kun reagoi lasten hölmöilyihin🙈

Joskus oon raskaustestin tehnyt just sen takia kun mies on yhtäkkiä tuntunut niin ärsyttävältä ja tällä kertaa testin tein sen takia, kun aloin spontaanisti itkemään kertoessani jotain kamalaa juttua enkä kokenut olevani edes herkistynyt ennen sitä😅

Musta tuntuu että oon kyllä vähän normaalia ärtyneempi kokoajan. Puolison sekoilut menee välillä tunteisiin ja pomon tekemiset aiheuttaa tällä hetkellä sellasta ärsytyskäyrän nostoa, että en oo koskaan kokenut sen toilailujen takia tällasia fiiliksiä.

Musta mä olin viimeraskaudessa niin seesteinen ja iloinen ja nyt oon koko ajan huonolla tuulella ja tosi kiukkuinen. Tää ei tee todellakaan hyvää parisuhteelle. Ja sit en löydä miestä kohtaan mitään sympatiaa mut joku ihan random asia saattaa saada herkistymään 😱😅

Takaisin
OSZAR »