Käsityöt odotukseen, vauvalle ja lastenhuoneeseen

Shuup-Shuup

Oman äänensä löytänyt
Joulukuiset 2025
Oletteko käsityöihmisiä? Teettekö tai aiotteko tehdä jotain käsin tulevalle vauvalle?

Viime vuonna kudoin ystävän vauvalle pyynnöstä pitkävartisia tumppuja, kun lyhyet kuulemma lensi aina liian nopsaan pois heiluvista pikkukäsistä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Nyt iski taas himo ruveta miettimään jotain vauvan vilttiä tai muuta yksinkertaista työtä tulevaa varten. Lisäksi jostain syystä tekee hirveästi mieli opetella tekemään ristipistotöitä ja tehdä sellaisia söpöjä huoneentauluja lastenhuoneeseen :smiling face with heart-eyes: Saa antaa vinkkiä, että mistä kannattaa etsiä tarvikepaketteja sellaisiin!

Mä googlasin myös vilttiohjeita jo ja kävin vähän lankojakin hypistelemässä. Villasukkia ja tumppuja täytyy tehdä ja sellanen ihan pikkunen neulehaalari olis kyllä kans kiva tehdä ❤️ Odottelen ehkä sitä NIPT tutkimusta ennen kun aloitan ainakaan isompia töitä että sukupuoli selviää.

Minä en ole kyllä käsityöihminen yhtään… onneksi ystäväni on ja hän lupasi/haluaa tehdä vauvalle jotakin somaa. Sain itseasiassa juuri lankoja suoraan lammastilalta 😍

Mulla on niin taitava neulova anoppi, joka joka vuosi kysyy jotain uutta neulottavaa, niin taidan ulkoistaa hänelle nää 🙏☺️
Samoin täällä! Mulla ei pysy langat käsissä tässä asiassa sitten ollenkaan ja vastaavasti anoppi todella taitava ja aktiivinen neuloja. Oli tehnyt jo aivan ihanat tumput ja villasukat odottelemaan.

Ehkäpä vielä joskus virkistän muistia, että miten se silmukka luodaan😅

Liitteet

• Screenshot_2025-05-24-08-10-51-81_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
    Screenshot_2025-05-24-08-10-51-81_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
    177.6 KB · Katsottu: 8
Takaisin
OSZAR »