Onko teillä vinkkejä kuinka saada hiukset kasvamaan ja pysymään hyväkuntoisena?
Ilmeisesti päänahan hoito auttaisi asiaa..
Ilmeisesti päänahan hoito auttaisi asiaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oisin pulassa ilman biotiinia, aloitin popsimisen aikanaan juuri kampaajan vihjeestä... Jo reilu viikon tauko ja hiuksia alkaa normaalia enemmön irtoilemaan. Onnekseni muu karvoitus ei siitä ole ollut moksiskaan.Biotiini auttaa joillakin. Miulle ei tullut paksuja ja pitkiä kynsiä ja hiuksia, mutta kasvatti kyllä kaikkia muita karvoja.![]()
Ihanaa, että jollain toimii! Ihmeteltiin useampi kuukausi miun kosmetologin kanssa, kun ei meinannut brassisokeroinnissa riittää enää kolmen viikon väli ja karvat vaan paksuuntui, kunnes hokasin, että biotiinin vaikutukset ovat nyt vähän väärässä päässä.Mä oisin pulassa ilman biotiinia, aloitin popsimisen aikanaan juuri kampaajan vihjeestä... Jo reilu viikon tauko ja hiuksia alkaa normaalia enemmön irtoilemaan. Onnekseni muu karvoitus ei siitä ole ollut moksiskaan.
Märkänä en anna edes kampaajan niitä harjata/ kammata. Kuivataan pesun jälkeen kosteiksi jättäen viileä puhallkusella sormilevityksin. Saunassa käytän niiden suojana kosteaa pyyhettä. Oon ajatellut pesun ja lämmön jotenkin avaavan hiustuppeja jonka seurauksena eivät kestä normaalia rasitusta ja niitä irtoaa normaalia enemmän. Mulla on suht karkea hiuslaatu ja runsaasti hiuksia, jotka olen onnistunut kasvattamaan vyötärö mittaisiksi.
Yritän muistaa vähintään kerran viikkoon myös hieroa päänahkani " intialaistyylisesti". Nykyään taapero yrittää tehdä sitä minulle myös kun sohvalla istun...![]()
Ootkohan sä onnistunut syömäön ne tabletit ylösalaisin? Silloinhan siinä varmaan käy noinIhanaa, että jollain toimii! Ihmeteltiin useampi kuukausi miun kosmetologin kanssa, kun ei meinannut brassisokeroinnissa riittää enää kolmen viikon väli ja karvat vaan paksuuntui, kunnes hokasin, että biotiinin vaikutukset ovat nyt vähän väärässä päässä.
Miulla on muutenkin tosi ohut hius, vaikka sitä ihan reilusti päässä onkin. Se ohut hius vaan katkeilee herkösti ja näin vaalennettuna pidän mieluummin siistinä olkamittaisena kuin kasvatan sellaisen pitkän ja kuivan pöheikön.Olen kyllä pitänyt sellaista puoleen selkään pitkää tukkaa, mutta se vaati ihan älyttömästi hoitoa ja huolenpitoa! Etenkin, kun päänahka vaatii pesun päivittäin ettei tule ihottumaa (ihan lääkärin ohje). Olen vähän laiska huolehtimaan hiuksistani ja se kyllä usein näkyy.
![]()
Jotain Peppi Pitkätossua siinä varmaan kävi.Ootkohan sä onnistunut syömäön ne tabletit ylösalaisin? Silloinhan siinä varmaan käy noin![]()